Cum si-a batut joc dr. Fulger de motanul Polo

Scriind asta o sa ma enervez probabil la fel de tare ca vineri, 30 martie, cand am patit ce-o sa va povestesc. Impartasesc cu voi pentru simplul motiv ca n-as vrea sa patiti la fel. Incerc sa scurtez povestea cat pot de mult.




  • Duminica pe la pranz m-a sunat o adoptatoare ca a gasit un motan atacat de caini, in stare de soc si plin de sange. I-am recomandat doua cabinete deschise duminica la ora aia, Ortovet si Happy pet, l-a ales pe al doilea pentru ca era aproape de ea. Dr. Fulger a tratat motanul, fata a platit 150 de lei, lasand motanul acolo pentru recuperare. 

  • Luni am fost sa-l vad, isi revenise si s-a dovedit un motan bland si docil, asa ca am hotarat sa-l si promovez pentru adoptie. 
  • Marti s-a dus in vizita fata care-l gasise, i-a dus o mica atentie doctorului in semn de recunostinta, i s-a zis ca motanul e bine mersi. Tot atunci a platit si 110 lei, pentru castrarea motanului daca tot era internat, urmand ca vineri sa ma duc sa iau motanul in cazare temporara.
  • Miercuri am fost sa-i fac poze si scotandu-l din cusca am observat ca schiopata foarte rau, asa ca l-am intrebat pe dr. Fulger cum ii sunt labutele, iar raspunsul lui cu zambetul pe buze a fost "aaaa, foarte bine!".
  • Vineri cand am vrut sa merg sa-l iau, mi s-a zis ca nu-l pot lua, ca si-au dat seama ca de fapt are luxatie de sold si c-o sa-l tina la cabinet pana luni, cand o sa-l opereze. Si m-a taxat o diferenta de 125 de lei in plus fata de ce se platise pentru el. Cand i-am reprosat ca mi-a spus ca e totul in ordine cand clar nu era, raspunsul dr. Fulger a fost "Da, asa am zis, dar acum m-am sucit"....

Pe scurt, eu sunt revoltata ca:
  1. de duminica pana joi veterinarul nu s-a uitat la motan suficient de bine, invocand faptul ca a observat luxatia abia cand era anesteziat pentru castrare si relaxat (se observa cu ochiul liber ca are o problema, daramite la palpare - e vorba de un motan docil).
  2. a cerut aproape 4 milioane pt o castrare, cazare 5 zile si "tratament de soc", cum s-a exprimat el, timp in care l-a lasat pe motanul asta se se chinuie - asta e ori rea-vointa, ori ignoranta crasa, ori incompetenta. 

Mi-e ciuda ca l-am trimis pe motan acolo si ca din cauza asta se chinuie.. de aceea va recomand voua si tuturor celor care-o sa-mi ceara vreodata sfatul, sa nu duceti vreun animal la dr. Fulger.


Un comentariu:

  1. Este exact aşa cum ai relatat. De menţionat că "atenţia" a constat într-o tartă, ca să nu se înţeleagă că l-am mituit pe doctor. Proasta de mine chiar l-a crezut când a zis că motanul e bine şi nu mai are nevoie de nimic.

    RăspundețiȘtergere